onsdag 4. april 2012

Søt bleiebukse

Bleiebukse ferdig







Endelig fikk jeg strikket ferdig en bleiebukse jeg begynte på i februar før jeg dro på ferie. Det har tatt tid for i mellomtiden kom det et par 3-4 bøker jeg skulle lese, samt andre strikkeprosjekt jeg måtte få avsluttet, før jeg kunne strikke videre på bleiebuksa. Men nå er den i det minste ferdig, og jeg er fornøyd med den om jeg så må si det selv. 


4.april:
Burde jo kanskje tenkt på det selv, men som duBedåre - aka Mari spør etter, så kan jeg opplyse følgende om strikket:


Garn: Fin - 50% Babyalpakka, 50% Silke
Pinner: 3mm
Forbruk: ca 40g
Størrelse: 6-9 måneder
Oppskrift fra Du Store Alpakka - som  Mari har vært så snill å sende meg ( 2 ganger siden ammetåka gjorde at første oppskrift ble igjen i Mexico). 

2 kommentarer:

  1. Blei kjempefin! Knappene passer perfekt!

    Går det ann å ønske seg større bilder? og info om garn etc? Mase mase mase... (0:

    SvarSlett
  2. Sånn, da har jeg vel fått inn litt mer info her ;-)

    SvarSlett